1. Steroids Forum
  2. Homebrewing
  3. Ethyl Oleate (EO) in REAL Life

Ethyl Oleate (EO) in REAL Life

 New Posts Reply
2 years ago #1
oli
Contributing Member
Threads:
18
Posts:
358
Reviews:
1
 oli
oli
Contributing Member Posts: 358  Reviews: 1  Threads: 18 

So, this guy i knew, lets call him esteban, used to homebrew a lot of gear, and he distributed it to hundreds and hundreds of people over the course of a few years, right up until operation Gear Grinder kicked off. Anyway, the majority of his gear was brewed(or so i have been told) was made with ethyl oleate and out of all those people, not a single one had a reaction to EO. A lot of ug stuff is made with eo as it is fairly inexpensive to purchase in large quty's.

Anyway, the moral of the story is, take a tiny bit, like 1/8 ml of it and try it out. If it starts getting ready have some cephalexin on hand and in the case of an allergic reaction, have some benadryl on hand.

  • Created

    oli 2 years ago
  • Last Reply

    Ziller33 2 years ago
  • 1

    replies

  • 1k

    views

  • 0

    users

  • 0

    likes

2 years ago #2
Ziller33
Contributing Member
Threads:
86
Posts:
331
Reviews:
0
 Ziller33
Ziller33
Contributing Member Posts: 331  Reviews: 0  Threads: 86 

nice one very helpful

Elias

20 minutes ago .  5

Der einzige Ort, wo ich alle Peptide gefunden habe, die ich brauche. Bei uns sind sie fast unmöglich zu kaufen, sie sind selten. Deshalb bin ich sehr froh, dass es wenigstens einen Laden gibt, der sie immer verkauft und nicht fälscht, wovor ich ehrlich gesagt anfangs Angst hatt ...

Dunk

26 minutes ago .  5

Habe zum ersten Mal bestellt. Formalyo sehr zeitnah, höflich. Ich habe die Ware heute erhalten, habe sie aber noch nicht ausprobiert. Nach dem Gebrauch - ich werde über den Eindruck der Droge zu schreiben. Und der Laden dankt für die Arbeit!!!

Leopoldo

35 minutes ago .  5

Die Eindrücke von der Zusammenarbeit sind die positivsten und herzlichsten.angenehme Person, von Dialog, mit dem die Stimmung steigt. Ich empfehle, 100% zu kooperieren, und wünsche Ihnen die erfolgreichsten Verkäufe, Kommunikation nur mit guten anständigen Menschen, allen Seg ...