1. Steroids Forum
  2. HGH & Peptides Forum
  3. KPV (Lysine-Proline-Valine)

KPV (Lysine-Proline-Valine)

New Posts Reply
3 months ago #1
aisgood
Contributing Member
Threads:
36
Reviews:
0
 aisgood
aisgood
Contributing Member Posts: 179  Reviews: 0  Threads: 36 

Lysine-proline-valine (KPV) is a tripeptide found in nature that possesses anti-inflammatory characteristics. It is a -melanocyte-stimulating hormone C-terminal peptide fragment.

KPV's mechanism of action

KPV works as an anti-inflammatory agent inside cells, where it inhibits inflammatory processes. KPV can enter the cell and interact with inflammatory signaling molecules directly. It reaches the cell nucleus and, once there, it can suppress inflammatory chemicals and molecules.

Benefits

• Reduce body weight loss
  • Decrease colonic MPO activity
  • Decrease histological signs of inflammation
  • Decrease pro-inflammatory cytokines mRNA levels
  • Attenuate the inflammatory responses of colonic cells

Usage

KPV is used in the treatment of ulcerative colitis

• Created

aisgood 3 months ago
  • Last Reply

aisgood 3 months ago
  • 0

replies

• 186

views

• 0

users

• 0

Aaron

1 hour ago .  5

Recieved all my order to uk ass aggreed with all bits. Great service now to start using

Peter1989

5 hours ago .  5

Deze online steroïdenwinkel is een echte ontdekking voor mij! Ik ben onder de indruk van de ruime keuze aan producten en de hoge kwaliteit van de service. Dankzij de snelle levering en het professionele advies kan ik de producten die ik nodig heb altijd op tijd en met het volste ...

JohnKoy

6 hours ago .  5

Ik bestelde vetverbranders voor gewichtsverlies om in vorm te komen voor het seizoen. De manager was gekwalificeerd, hielp met de bestelling en het pakket kwam snel. Ik ben meer dan 7 kg afgevallen, ik ben tevreden met het resultaat. Over een paar maanden zal ik de bestelling her ...