1. Steroids Forum
  2. Source Talk / Promos
  3. GENLABS - A Brand you can always Trust

GENLABS - A Brand you can always Trust

 New Posts Reply
9 months ago #1
yourmuscleshop
Super Source Lv. 3
Threads:
976
Posts:
545
Reviews:
1
 yourmuscleshop
yourmuscleshop
Super Source Lv. 3 Posts: 545  Reviews: 1  Threads: 976 

image.pngShop Now : www.yourmuscleshop.to

Contact Us :​

Telegram : t.me/yourmuscleshopofficial​

Whats app : +1 424-297-6166​

Email : [email protected]

  • Created

    yourmuscleshop 9 months ago
  • Last Reply

    yourmuscleshop 9 months ago
  • 2

    replies

  • 512

    views

  • 1

    users

  • 0

    likes

9 months ago #2
Skirt
Junior Member
Threads:
0
Posts:
1
Reviews:
1
 Skirt
Skirt
Junior Member Posts: 1  Reviews: 1  Threads: 0 

Fake gear. Fake genlabs products. I’m so pissed I wasted so much money and time on your fake products. You sure got me.

9 months ago #3
yourmuscleshop
Super Source Lv. 3
Threads:
976
Posts:
545
Reviews:
1
 yourmuscleshop
yourmuscleshop
Super Source Lv. 3 Posts: 545  Reviews: 1  Threads: 976 

hello brother I don't know what makes you say this is fake ? When we are on top 3 on the review and served over 3000+ customers, fortunately I am getting lab test result from most trusted source on internet JANOSHIK in day or 2, however since you already decided to give us negative review, please share your protocol here and what were you expecting from it ? And also state how did you decided to say it's fake? I have no problem refunding you your money.

Quoted Skirt; Post# 5184

Fake gear. Fake genlabs products. I’m so pissed I wasted so much money and time on your fake products. You sure got me.

Terence_P

1 hour ago .  5

Que dire de ce magasin. Je donne une note de 5 au directeur du magasin, qui a écouté tous mes souhaits et qui, ensemble, a choisi mon parcours individuel, en calculant ce qui suit pour obtenir des résultats optimaux. Le colis est arrivé à temps et n'était pas endommagé, do ...

Excellent magasin pour les vrais professionnels. J'ai commandé un mélange de trenbolone et de testostérone. Tout est arrivé à temps et dans un emballage complet. Les médicaments sont originaux et les prix ne sont pas exagérés. Le résultat est arrivé à la fin de la 2èm ...

David_S3

7 hours ago .  5

De adviseurs van deze winkel hebben echt verstand van zaken! Ze hebben me geholpen de juiste keuze te maken en de resultaten te krijgen die ik wilde.